Lördag och 70% på rea-priset! :)

Ja så var det då lördag och man var leeeedig! :) Något nytt att ta på sig inför Andreas kalas kanske? :)  Träffpunkten fick blir en visit till och en rulltrappa ner hade Sisters och Brother sitt Lager, där det var 70% på reapriset! Jag kunde inte motstå en ljusblå kavaj till bin bror som hade kostat 1195kr som du blev hela 59kr att betala, om den nu inte passar så känns det som att det inte är hela världen :) Du kan vara lugn brorsan, du ska få lite andra saker till du fyller 34 år :)
Till mig själv köpte jag några skärp som jag tittat på länge, men dock som varit för dyra för Lottas plånbok egentligen.
Nu 19kr Helt otroligt! :)  på söndagen skulle de ha 80% på reapriset men då låg Lottis lite skakis bakis så ingen shopping den dagen :)

Ja men inte för att glömma festen, lilla Andreas fyllde ju 26 år för sjutton! :)  Verkligen trevligt att få träffa hans vänner, så superrara!  Jag fick ha med min vän Jasmin, tänk vilken lättsam och social människa.. Men lilla gumman du måste ta en repris i badrummet, det såg för roligt ut!! :) Tyckte du min provisoriska lösning såg kul ut? :)  Ha ha.. lilla pluttan!

I går söndag var det dags för Wiklund att gå bredvid mig på mitt arbete, gu vad lättsamt att arbeta 10 timmar när man är två!! :) Så jäkla gullig o duktig Witlök! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0