Kristin på besök i staden :)

Ja, Kristin kom till Örebro i fredags och på lördagen hade vi bestämt att ses! Hemma hos Jenny som också bor på söder. Södermalm som det så fint heter, det låter ju urtjusigt och framför allt väldigt rikt! :)
Kristin har jag lärt känna från mitt arbete, hon arbetade extra och tror hon började typ 2002. Då tyckte Kristin att jag var "svingammal" uttryckte hon sig :) 
Jag minns det så väl när vi satt på ett cafe´ som då hette Melkers. Utanför det stora panoramafönstret var det en Nollning på gång av årskurs ett på gymnasienivå och Kristin utbrast;
-När tog du studenten egentligen?
Jag svarade att det är ju lite mer än tre år sedan nu.
-Men Gud vad du äär gammal!!   (Kristin är född 1983 :)  Ha ha..

Nå ja gammal eller inte.. :) Lördagen var i alla fall "svinkul" (kristins dagliga ord :)  och det var så roligt att umgås med det gamla gänget igen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0