Krabba!

Tjo ho!! :)

Phi Phi min alsklings-O   Har ar allt sa perfekt litet och mkt turister sa man kanner sig saker och kan i stort sett haka pa vem som helst.

Mange ar lite mer for att vila, sova och ta det lugnt, medans jag nattarbetare far krupp av att ligga o kolla film pa hotellrummet utan ngt fonster.. :(

Jag har traffat en gullig norska som jag hanger med lite.. hon ska dock snart resa vidare.. lite trist.

I gar traffade jag ett par, dar pojkvannen kommer fran Harnosand och heter ngt i stil med Linus Sjogren och kanner mkt val mina tva sma Idor och Erik.  Skulle halsa sa gott. De ar jattetrevliga och de bor pa samma hotell som mig :)

I gar blev jag jagad av tva aggressiva krabbor i vattnet, det ville inget heldre an att bita mig i foten!! :) Bra simmare de dar.. riktig fart!  jag fick springa och fick ut ngt djud som typ:   IIiieeeeeaaaa!!!  Pinsamt att vara radd for 9cm breda krabater.. men men :)

Puss puss alla mina kara..

Ps. Ni som har adressen ar Mamma, pappa, Andreas, Angelica, Charlotta, Ida, Wiklund. Men hann aldrig ge den till Maria och brorsan.. ngn kan val ge dem denna om de ar intresserade..

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åh va najs du har d! E inte alls avis..:) Du måste resa vidare till Koh pangan oxå, vackrare än Phi Phi, tycker jag! O d e lika lätt a hitta folk o hänga m där! Här skiner solen idag o d e milt ute. Nu ska jag köpa sushi vid dej o gå en sväng m lille G. Saknar dej masssssorr! Pusssssssaa

2009-02-26 @ 11:45:38
Postat av: Anngelica

Mitt <3, min kanelbulle, attans vad mysigt du har det! Om du känner dig trygg på phi phi så känns det som högsta prioritet. men som föregående kommenterare håller jag med att du ska åka vidare till Koh Pangan när du känner rastlösheten rota lite.. Med ditt sociala sätt är det lätt som en plätt att träffa andra sociala trevliga människor! Var rädd pm dig! Puss och kram "ett lejon som längtar till den 7 april"

2009-02-26 @ 19:01:43
Postat av: Anonym

Heheh vilka härnta skvaller..han den där linus han är Malin vårdan kompis som var här för några veckor sens x..sååå jo vi vet mycket väl vem han är men att han och erika..eller är det hon han är där med är ett par??? ja du det visste vi inte?

Fan ja vill också vara där nere hhuhu..men snart är du hemma igen brun och fin..skulle också satsa på det där att vara ute..inte kan man ligga inne om dagarna!! ojoj..

pussar i massor

2009-02-26 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0