Jag, Ida och Idah gör stan osäker ;)

Nja det var väl egentligen inte så farligt, men nog blev fredagskvällen lite mer än en vanligt fredag.
Idah skälde ut en gammal chef och jag skälde ut en vakt på Björnstugan.. Jag fårgade snällt om vi tre bara kunde få gå in och ta en varsin öl 20 minuter och sedan bara gå vidare till nästa krog. Vakten sa att det går inte, men om ni betalar de där 50kr inträde så kommer ni säkert ha kul ändå.. :)  I god tro betalade vi, hängde in våra jackor och tar tre steg in i baren där vi möts av en vägg och varm doft av ingrodd svett i en flowepower-skjorta, eller vänta! mer batik-mönstrad! som snarare suttit i 8 veckor utan tvätt!!! i gämförelse för er som har svårt att uppskatta, så kan jag nämna att en katt går 9 veckor med sina små kattungar i magen.. och hon tvättar sig minst tre timmar per dag!!
Det här är inget skämt även fast man lätt kan tro det och när vi snabbt försöker ta oss längre in i baren, möts vi av samma lukt på fler ställen.
Aj aj, det blev den kortaste vistelse på Björnis jag någonsin varit med om..

Men tur att vi hade så kul på Pitcher´s flickor!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0