Drivers licence :)

Ja, så var det stora DAGEN fredagen den 13:e februari 2009 och kl 10:40 var det då dags för körprov hos Vägverket!
Så nervös, men när en tjej vid namn Gina hoppade in i passagerarsätet och sa;
"Tjena Charlotta, idag ska du ta körkort :)  Visst?"    
I 14 minusgrader med höga vallar av snö och is yrde jag fram i en röd Folkswagen . Den enda fördelen med snö, är att man ser inga heldragna linjer :)  Jag klarade mitt körkort! :)

Vill TACKA ALLA som stöttat och hjälpt mig i mitt plugg av körkort!! Tack söta rara! Och min lilla mamma som skrikit högt; Åhhhh änte så nääära!! ;) Tack mammi och tack pappa för fina behövliga bidrag :)  och tack Karolina för att du satte fart på mina körkortsplaner! :) Gull!

I vilket fall är jag så otroligt glad och mitt turnummer  är och förblir framöver i alla fall "fredagen den 13:e"  :)



Nu väntas Ågatan 3 strax och det ska bli så mysigt att få gå och äta och vara med min lilla Andreas <3

Kommentarer
Postat av: Karolina

hihi:) det var väl inte min förjtänst:) det är bara du som är såå duktig:D <3 Saknar dig KusinVitamin!

2009-03-05 @ 17:27:43
URL: http://karolinawideheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0