Bangkok

Pa vaderleksrapporten stod det regn och ater regn, men har i Bangkok finns det inte en tendens till en droppe fran ovan :)  Skont ar val det, men vad hett det ar i storstan utan tillgang till havet det steker under fotterna och asfalten ar smalt pa vissa stallen.
 Idag har Magnus och jag varit pa ett otroligt stort kopcenter vid namn Mbk, attans att jag packat med mig for mkt klader nu igen.. har finns verkligen allt och billigt, kanske to.m billigare an Ullared :)

Resan gick toppenbra och flyplansmat och servise var helt otroligt.. thailanskorna var sa otrolig vanliga och sa vackert kladda i sina femenina drakter. Spriten var gratis ombord :)  Tur att vi drack vatten hela tiden.. ordentliga! :)

Bredvid mig fick jag en man i 55 ars aldern, jag tippade pa att han typ korde truck pa ngt lager i Sthlm, eller att han snarare horde till de krimmenella kretsarna med hans framtand som var utbytt till guld :) Men ack sa fel man kan ha, han borjade prata for fulla muggara och stackars Magnus fick inget trevligt resesallskap och inte mannens fru for den delen heller. Mannen var overlakare pa Salgrenska ngt med ospertoros?? jag uppfattade inte riktigt men forsokte spela med sa gott jag kunde (Hedvig  fran A till O, med den langa nasan) kande jag mig som.. Ha ha.. Overlakare ja, det var val darfor han hade rad att ha en hel framtand i GULD!!!!! :)

Nu ska vi ta och dricka nagra bers och kolla ngt frackt discotek i storstan!! 

Puss o kram alla mina kara!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0