Grillparty på Bråkisgatan :)

Eftersom fint väder närmade sig helgen enlig väderleksrapporter (Ida svanholm själv :)  så tänkte jag slå till med en grillfest ute på gården. Det är så ljuvligt vackert ute på min innergård och den är precis så där lagomt stor och mysig för just det endamålet.
Men det verkade inte vara något bra datum för folk, eftersom det var löning och folk redan hade bestämt sina planer för helgen. Så jag siktade in mig på att vi bara skulle bli en sisudär fem personer max, men det resulterade i att slutligen hade 18 stycken anmält sig dagen innan och det blev en hejdundrandes grillfest! :)
Verkligen så trevligt och roligt att alla kom!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0