Angelica på besök :)

Min kusin från skåne kom upp till mig fyra nätter förra veckan. Det var verkligen fullspäckade dagar med allt ifrån Relaxen på Gustavsvik, 20 timmars släktrunda i Gullspång, shoppingrundor på staden och i Marieberg samt lite fest med grillning.. men det går fort ändå och man hinner inte med allt man vill iaf.

Hoppas att jag kan ta mig ner med bil i maj, men just nu ser det svårt ut sa pappa. Pappa ska få träd-plantor som han väntat på i två och ett halvt år sen stormen Gudrun drog fram. Naturligtvis ska de levereras näst nästa vecka och pappa behöver sin bil eftersom han måste köra skyttetrafik  vad jag förstog med ca 250 stycken plantor.. men vi får se hur det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0